Wil je een artikel retourneren of wil je een artikel ruilen? Dat mag zonder opgaaf van reden. Je hebt een zichttermijn van 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag dat je de artikelen in je bezit hebt gekregen.
Via ons vernieuwde retourportaal kun je jouw retour gemakkelijk aanmelden en gratis retour sturen. Je kunt de bestelling via een DHL punt opsturen.
Artikel retourneren
Vernieuwd retourproces: sneller en eenvoudiger!
Vanaf nu hebben we ons retourbeleid verbeterd om het nog eenvoudiger voor je te maken. Hoewel we hopen dat je blij bent met je nieuwe aankopen, begrijpen we dat er soms iets geretourneerd moet worden. Volg de onderstaande stappen om snel en probleemloos te retourneren via ons nieuwe retourportaal.
Stap 1: Inloggen of Aanmelden
Stap 2: Artikelen als retour aanmelden
Stap 3: Retourlabel ontvangen
Stap 4: Pakket klaarmaken en Verzenden
Artikel ruilen
Heb je jouw nieuwe item ontvangen, maar helaas in de verkeerde maat? Of heb je jouw item toch liever in een andere kleur? Geen zorgen! Vul het ruilformulier in, deze kun je hier downloaden, en geef aan welk item en welke maat je nodig hebt. We sturen je zo snel mogelijk het juiste item op. Volg de stappen die op het formulier vermeld staan en je hebt binnen no-time het juiste item in huis.
Terugbetaling
Wanneer je een artikel binnen 30 dagen na ontvangst retour stuurt, dan ontvang je het bedrag van het artikel binnen 10 werkdagen retour op je bankrekeningnummer waarmee je hebt betaald. Wanneer je via creditcard hebt betaald, dan zie je de terugbetaling op je eerst volgende creditcardoverzicht. Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan wordt het artikel van je openstaande factuur gehaald. De openstaande factuur geeft het bedrag van de gehouden artikelen weer. Mocht je alles hebben teruggestuurd, dan wordt de gehele order gesloten. Mochten er verzendkosten zijn betaald en je stuurt jouw gehele order retour, dan worden de verzendkosten ook terugbetaald.
De status van mijn retourzending
Wanneer je jouw artikelen retour stuurt, dan ontvang je een bevestigingsmail wanneer wij jouw retour gestuurde artikelen hebben verwerkt. Bekijk de status van jouw retourzending in je account.
Retourzenden van sale items
Geen probleem. Volg dezelfde stappen als het retourneren van niet-afgeprijsde artikelen.
Een defect artikel ontvangen
Stuur een mail naar: webshop@wearegarcia.com onder vermelding van jouw ordernummer (factuurnummer) inclusief een foto van het defect. De klantenservice zal je daarna verder helpen.
Wat zijn de ruil- en retourneervoorwaarden?
We verzoeken je om de pakbon mee terug te sturen in de verpakking. De kleding mag je natuurlijk thuis gewoon beoordelen/passen zoals je dat ook in een winkel zou doen. De kleding moet echter, zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking worden geretourneerd. We verzoeken je het artikel niet te wassen en geen aangehechte prijskaartjes te verwijderen. Doe je meer met de producten dan het beoordelen ervan, en ontstaat hierdoor schade aan het product? Dan ben je voor deze waardevermindering aansprakelijk. Je mag een artikel maximaal 3 keer ruilen/retourneren.
Nog vragen?
Is jouw vraag niet beantwoord? Stuur ons een email met vermelding van het ordernummer via webshop@wearegarcia.com en wij proberen binnen een werkdag te antwoorden.